Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

ninja gaiden

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• ninja gaiden

någon som vet hur man besegrar bosen på chapter five han som har massa larv armar?

JA Genom att ta kål på honom men hur är en annan femma
    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

man ska slå på armarna tror jag

Comment

Original inlägg av dizazter-mazter
        man ska slå på armarna tror jag
        jo men finns det några knep!

Comment

du slår på armarna tills dom går av genom att hoppa framåt och trycka på Y sen när bägge armarna e borta kan du börja attackera honom på riktigt....

Comment

när armarna är bort ta magi då och stå ijämte han och slå så inuta fastr fall aman har magi så sprutar det ut klumpar ur hans huvud

Comment

Original inlägg av Ludwich
              du slår på armarna tills dom går av genom att hoppa framåt och trycka på Y sen när bägge armarna e borta kan du börja attackera honom på riktigt....
              Så atacken som ledde till att armarna slås av är bara på låtsas?
              "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

nej du slår bort armarna med x+y sedan tar du magi och slår som fan på han

Comment

när jag har klarat den här bossen så står det" THere's a problem with the disc, you're using. It may be dirty or damaged." Att jag kör spelet från hårddisken gör problemet ännu märkligare

Comment

Får samma problem fast längre fram.. Jätte-jobbigt ! Ska dock hyra orginalet från hyrdinfilm, då hoppas jag att det funkar !
                    Hejsan hoppsan !

Comment

jag har aldrig haft det problemet med spelet men det beror ju på vilken relase ni spelar på hdn med ?
                      Se till att ni har engelsk ljud på om ni spelar med den första relasen,.

Comment

Har fixat orginal nu ! funkar klockrent
                        Hejsan hoppsan !

Comment

Hur fan klarar man bossen på luftskeppet? Snubben med en fet kanon, ni vet.

Comment

Kör bara ninpo och hopp + y
                            Hejsan hoppsan !

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                            Auto-Saved
                            Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
                            x
                            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                            x
                            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                            Working...
                            X