Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

craxtion error

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• craxtion error

jag slängde in en xiso fil i craxtion och det fungera de bra men sen fick jag inte extracta spelet. Sen när jag börjar om så kan jag inte ens lägga in xiso filen i craxtion utan den säger:

"This is not a valid XDVDFS ISO!"

vad gör jag för att lösa detta (om det går)
    Detta är min signatur

starta om datorn
    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

fungerar inte
      Detta är min signatur

Comment

tryck på on off knappen då startar du om dator
        Installera om proget igen
        "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

filen funkar inte med xfer heller längre verkar som om filen pajat på något sätt skiter i aset nu
          men tack ändå
          Detta är min signatur

Comment

Prova med Qwix

Comment

den ville inte nu heller tror faktiskt att filen skadades på något sätt
              Detta är min signatur

Comment

nej, det är ingen xiso fil utan en vanlig. öppna den med tex winace och extrahera den där.

funkar inte det så är antagligen filen du laddade ner korrupt.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                Auto-Saved
                Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
                x
                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                x
                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                Working...
                X