Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Rallisport Challenge 2 saves

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Rallisport Challenge 2 saves

Hej!
    Förut hade jag beta-versionen av spelet på hårddisk, men nu har jag bytt betan mot releasen RalliSport2_PAL_MULTi5_DVD5_XBOX-WoD.
    Har nu upptäckt att profilerna till spelet ligger kvar, men man kan inte ladda dem (Unable to load).
    Jag som hade kört alla licenserna och var inne på Superrallye (eller vad det hette)...
    Hade hört att det inte borde bli några problem med saves...

Hjälp!

men då kanske du har hört fel.

testa o se var saves hamnar i både TDATA och UDATA och trixa lite där.

Comment

Förmodligen har någonting i gamesavens filstruktur ändrats mellan beta och release, så för att fixa det lär man behöva ändra information initu savefilerna och sedan signa om dom.
      Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

= hard work.

Comment

Bladerunner
          Skillnaden är väl att du hade ntsc version innan och nu bytt till pal? eller..

Hansi
          Finns det något program eller guide på hur man ändrar savefilerna? typ från ntsc till pal..

Comment

Är det nån skillnad i spelsätt/grafik mellan betan å "ikke betan" ????
            Du är kung Lucif3r, jag bugar mig inför dig!
            respekt

Jag har nu gått vidare i livet och hänger inte här längre.
            Min xbox kör web/bild/irc-server nu för tiden...
            http://945gl.no-ip.org
            #svenska7/900klubben @ eu.undernet.org bara kika in!

Comment

JA den ena är liksom RÖD betan olik SOCKER betan
              "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X