Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Need for speed underground, laggar...

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Need for speed underground, laggar...

tog hem NFS U igår och började spela...
    när jag tävlar med tex 4 bilar samtidigt på skärmen så blir det segt och det känns nästan som det går i slow motion... jag kör med en chippad box, 40gb 5400 hårddisk på en projj med rgb kabel på 104"..

blir det likadant för er andra? och en annan grej jag reagerade på är att grafiken verkligen suger... pixligt och grynigt osv...

Det kanske inte e det men titta så klockan e inställd i ms dash lr så kanske blev det ett fel när du skickade över den till xboxen testa att skicka över det igen ifall det inte funkar så det säkert något fel på spelet..
    Och då får du nog ladda hem det igen
    /Jimmy

Comment

Laggar för mig med........ klockan rätt inställd...... rätt video läge.... har märkt att det laggar "på samma ställen som i PCn" dvs på min gammla PC (2400+ GeForse3) så laggade det ibland...
      har nu märkt att det laggar på ungefär sama ställen i boxen.... tror det är en dålig konvertering lr nått......
      Du är kung Lucif3r, jag bugar mig inför dig!
      respekt

Jag har nu gått vidare i livet och hänger inte här längre.
      Min xbox kör web/bild/irc-server nu för tiden...
      http://945gl.no-ip.org
      #svenska7/900klubben @ eu.undernet.org bara kika in!

Comment

Den är dåligt... tillochmed på aftonbladets hemsida så sa de att spelet kunde lagga till ibland fast det var på konsol
        Xbox v.1.3 med Xecuter 2.2lite, 120Gig Ibm Disk och Jäkla massa spel och Säkert 10000 Roms

Comment

oki, då är det det som är fallet... spelet var ingen hit direkt ändå... får överföra rallisport challenge 2 och ninja gaiden istället så har man väl lite att göra ett tag framöver....

Comment

hehe precis.......kan va ql ibland.......... men RalliSport Challange 2 är liiiiiiiiiite bätttre
            respekt

Comment

Hade problem med laggning när jag körde själv! Så när jag stängde av bakgrundsmusiken så förbättrades prestandan något.. (ger lixom spelet mindre saker att fundera över )

Comment

mm synd bara att musiken är 60% av spelet
                man får liksom den där känslan att man har värsta feting högtalrna i bilen
                respekt

Comment

Spela soundtracket i stereon då :-)
                  Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

hehe jo..... får slå på PC versionen å bara lyssna på musiken där å spela på xboxen
                    respekt

Comment

laggar har jag inte märkt ngt av???????
                      "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

hehe du kanske inte e lika petig me grafiken som vi andra hehe ja e sån så har jag 90FPS av 100FPS i nått spel så hackar det tyckr jag
                        respekt

Comment

Finns nog ingen petigare än min son det är han som spelar det är hans orginal spel
                          "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                          Auto-Saved
                          Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
                          x
                          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                          x
                          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                          Working...
                          X