Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

starta spel från hårddisken

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

packa upp isofilen direkt från skivan genom att använda "complex tools"i xboxen..välj då att packa från skiva till någon källa du anser vara lämplig tex:games...
    för att sedan starta spelet måste du gå in i "Avalaunch"under den källa du la den tex games...öppna upp o starta med game.xbe.....
    psm du nu menade med att lägga in från brännd skiva vill säga

Comment

men fan va alla bråkar, jag tycker dock det är enklast att packa upp med SimpleXiso och sen föra över alla filer med FlashFXP, ska dock hälsa att jag hade problem att packa upp MetalSlug3 ISOn med simplexiso, så jag fick köra craxtion på den... har dock funkat fint annars...
      * Xbox V1.1
      * Omflashat originalbios (Xecuter 4983.67)
      * 160 GB Samsung HD
      * 10 000+ Roms
      * 70+ XBOXspel

Comment

själ använer jag Xit. de duger. bara spelen kommer in i boxen så . är det skit samma.
        Hare Bra!

//aha

Comment

Han menade att mb = millibit och MB = megabyte

9.5 millibit i sekunden är inte snabbt.

hehe nej men ofta man pratar "millibit" då orka trycka shift bara för att skriva MB å inte mb.....
          Du är kung Lucif3r, jag bugar mig inför dig!
          respekt

Jag har nu gått vidare i livet och hänger inte här längre.
          Min xbox kör web/bild/irc-server nu för tiden...
          http://945gl.no-ip.org
          #svenska7/900klubben @ eu.undernet.org bara kika in!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X