Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Kopiera/bränna en kopia av en orginal spel t. xbox?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Nej det går inte kopiera från en orginalcd till xbox hd!
    Det går ej får fel meddelande bara något sånt att det e spärrad..

Comment

Gå in på apps/ dvd2xbox starta det sätt i skivan efter du startat det vänta tills det står hur stort spelet är sedan lägg det in på e:/ om du har liten hårddisk F:/ om du har stor hårddisk sedan åker spelet ut automatiskt starta om xboxen sedan ligger spelet under games.

Comment

om spelen startas automatisk när du sätter i skivan ,gå in på setting och ändra autogames eller vad det står till off

Comment

Nope!
          Har kollat igenom settings finns inte, auto launch game men det e off, ..finns ej mer man kan ändra tll off....suck..spelet startar heeella tiden :-( har kollat men finns inte ngtnliknande autogames eller så..( settings under chip-starten)

Comment

glöm inte att spara dina ändringar under settings längst ner.
            Läs XBMC Manual och FAQ

Comment

spara och boota om

Comment

det enda jag inte fattar är hur allt måsyte bli så komplicerat för bränning
                jag rekomeenderar brännprogramet"dvddecrypter"behöver bara ändra 1gång
                och det är när man ska antingen lägga spel till datorns hd:=read
                eller bränna=write....allt annat är redan klart....
                det är bara ett tips!!
                ps:dvddecrypter är ett helt gratis program så det slutar ej att funka efter en viss tid.......

Comment

Nej den startar ju spel hela tiden!

Original inlägg av gamefan
                  det enda jag inte fattar är hur allt måsyte bli så komplicerat för bränning
                  jag rekomeenderar brännprogramet"dvddecrypter"behöver bara ändra 1gång
                  och det är när man ska antingen lägga spel till datorns hd:=read
                  eller bränna=write....allt annat är redan klart....
                  det är bara ett tips!!
                  ps:dvddecrypter är ett helt gratis program så det slutar ej att funka efter en viss tid.......
                  Gåårr inte
                  Spelet startar själv hela tiden så vi får aldrig chans att gå in på meny ens, har letat hur man stänger av auto cd men det finns ej :-(

Comment

antingen går du in på din evox.ini fil med FTP ändra till:
                    AutoLaunchGames = No
                    AutoLaunchDVD = No

eller till meny "system utils" & ändra där till No
                    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Gör såhär, starta boxen uten skiva, vänta på att dashboard laddas, sen när den är laddad (menyn) öppna CDn och stoppa i skivan lol
                      * Xbox V1.1
                      * Omflashat originalbios (Xecuter 4983.67)
                      * 160 GB Samsung HD
                      * 10 000+ Roms
                      * 70+ XBOXspel

Comment

vad hjälper det om det står på Yes då startas det upp automatiskt
                        "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Original inlägg av pege63
                          antingen går du in på din evox.ini fil med FTP ändra till:
                          AutoLaunchGames = No
                          AutoLaunchDVD = No

eller till meny "system utils" & ändra där till No
                          ????????? hajjar inget, finns ej ftp i min xbox :-( så jag måsyte göra inställningar via vanliga menyn påp xboxen..Chippens eller vanliga?
                          Det fanns det där auto o jag valde NO men det startar ändå...grrr

Comment

Äh FTP på din dator så tar du dig in på din xbox gå in på system utils i evox menyn, klicka på mitt namn för att se hur du gör på bilder.

Comment

Nope. jag har ingen sladd melan data och xbox så det går inte :-(
                              Använder endast bränningsprogram :-)

Comment

som sagt Evoxdashen menysytem kolla under "System Utils"
                                klicka på mitt namn för att se på min sida hur du tar dig dit OM du inte vet.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                                Auto-Saved
                                Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
                                x
                                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                                x
                                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                                Working...
                                X