Om detta är ditt första besök, se till och kika på vår
FAQ genom att klicka på
länken ovanför. För att kunna skriva inlägg måste du registrera
dig, klicka på länken för att fortsätta. För att börja läsa diskussioner välj det forum du är intresserad av i listan.
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Kopiera/bränna en kopia av en orginal spel t. xbox?
Gå in på apps/ dvd2xbox starta det sätt i skivan efter du startat det vänta tills det står hur stort spelet är sedan lägg det in på e:/ om du har liten hårddisk F:/ om du har stor hårddisk sedan åker spelet ut automatiskt starta om xboxen sedan ligger spelet under games.
Nope!
Har kollat igenom settings finns inte, auto launch game men det e off, ..finns ej mer man kan ändra tll off....suck..spelet startar heeella tiden :-( har kollat men finns inte ngtnliknande autogames eller så..( settings under chip-starten)
det enda jag inte fattar är hur allt måsyte bli så komplicerat för bränning
jag rekomeenderar brännprogramet"dvddecrypter"behöver bara ändra 1gång
och det är när man ska antingen lägga spel till datorns hd:=read
eller bränna=write....allt annat är redan klart....
det är bara ett tips!!
ps:dvddecrypter är ett helt gratis program så det slutar ej att funka efter en viss tid.......
det enda jag inte fattar är hur allt måsyte bli så komplicerat för bränning
jag rekomeenderar brännprogramet"dvddecrypter"behöver bara ändra 1gång
och det är när man ska antingen lägga spel till datorns hd:=read
eller bränna=write....allt annat är redan klart....
det är bara ett tips!!
ps:dvddecrypter är ett helt gratis program så det slutar ej att funka efter en viss tid.......
Gåårr inte
Spelet startar själv hela tiden så vi får aldrig chans att gå in på meny ens, har letat hur man stänger av auto cd men det finns ej :-(
antingen går du in på din evox.ini fil med FTP ändra till:
AutoLaunchGames = No
AutoLaunchDVD = No
eller till meny "system utils" & ändra där till No
????????? hajjar inget, finns ej ftp i min xbox :-( så jag måsyte göra inställningar via vanliga menyn påp xboxen..Chippens eller vanliga?
Det fanns det där auto o jag valde NO men det startar ändå...grrr
Comment