Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

upppackning av rallisportchallange 2???

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• upppackning av rallisportchallange 2???

ja vet att det har diskuterats endel om detta spel men har fortfarande inte fått mitt prob löst, har det uppdelat i 2 mappar(part1 &part2) men är väldigt osäker på hur jag packar upp ison! om jag öppnar en av rar filerna så är det bara fullt med andra rar filer(eller liknande)... hur gör man för att få fram ison????? måste jag flytta rar filer så att dom ligger tillsammans?? och sen hur?? eller måste jag extracta upp de nya rar filerna?? I've got no idea?!?!?

hm du sa aldrig vilken relese du har... won lr wad. i wad är det bara att öppna en rar fil i t ex part1 å så ligger det en ISO fil där, bara xtracta den å sen göra samma sak i part2

använd sedan XFER lr QWIX å skicka över båda ISOerna till samma mapp på xboxen.

reboota boxen, spela, å se glad ut
    Du är kung Lucif3r, jag bugar mig inför dig!
    respekt

Jag har nu gått vidare i livet och hänger inte här längre.
    Min xbox kör web/bild/irc-server nu för tiden...
    http://945gl.no-ip.org
    #svenska7/900klubben @ eu.undernet.org bara kika in!

Comment

tex: wam-rc2a.r00 m.m heter filerna, och när jag öppnar den så är det fullt med rar filer som tex: wam-rc2.r00 m.m....

Comment

d va skumt
        pröva xtrakta alla filer å sen xtrakta igen... nån gång måsrte du juh hitta en ISO fil ?
        respekt

Comment

Ett tips. Om du lyckas att packa upp spelet och det visar sig att det är 2 skivor så går det att kopiera alla filer från den ena mappen till den andra (ersätt eller hoppa över alla dublett filer) så slipper du problemet med "dirty disk". Dessutom sparar du ca 2Gb disk utrymme.
          Ver 1.4 <> SmartXX v2
          LCD(blå)<>Blå/Röda Eject dioder
          IR-Mod<>XBMC

Comment

jag har kommit så långt nu att jag öppnar rar för att extracta iso filen,,, så börjar jag,, men vid ca 60 % avbryter den och säger att typ " the disc is full/ theres not enough memory on disc eller ngt liknande,, jag har fortfarande 9 gb ledigt,, fattar inte?!?! det tar ju ca 6 gb!

Comment

Kolla inställningarna för TEMP-katalog, antagligen är din systemdisk där du har din temp-katalog för liten för att få plats med filerna som skapas där.
              Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

calpa: vad kör du för filsystem på pc-disken? fat32 eller ntfs. fat32. om du kör fat32 så vet vi vad problemet är.
                .::Lampan::.

Comment

japp,, jag har fat32! so whats the problem??

Comment

FAT32 stödjer bara filer upp till 4gb tror jag det va....... DET är problemet.......
                    respekt

Comment

Jupp Lucif3r.. så är det.. fat32 stödjer bara filer upp till 4gb.
                      .::Lampan::.

Comment

FAT16 hanterar partitioner upp till 2 GB.

FAT32 hanterar partitioner på upp till 2 TB (2000 GB).
                        "Dock kan en enskild fil inte vara större än 4GB"

NTFS hanterar partitioner upp till 2 TB och filstorleken begränsas endast utav partitionens storlek.

Har du redan FAT32 så kan du konvertera din partition till NTFS när du uppgraderar från Win98 till WIN XP vid installation välj då NTFS.
                        Last edited by pege63; 2004-06-24, 15:58.
                        "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

WIN95/98/ME fungerar inte med NTFS....... :/....
                          respekt

Comment

Har du redan FAT32 så kan du konvertera din partition till NTFS.
                            när du skriver så så betyder det att det går att konvertera FAT32 till NTFS oavsett operativsystem

men men......
                            respekt

Comment

att bara konventera i DOS är en sak ingen sa att Win98 kommer att funka efter det
                              Om du har en win 98 kan du göra en XP uppgradering & i samma veva välja NTFS svårare än så e det inte
                              "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                              Auto-Saved
                              Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
                              x
                              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                              x
                              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                              Working...
                              X