Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

var hamnar Cd-inläst musik?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• var hamnar Cd-inläst musik?

tänkte hör om nån vet var musiken som man kopierar från cd till x.box hamnar.
    och vilket format det blir.
    tänkte om man kunde skicka över mp3 till nån speciell mapp som man sedan kan använda till att lyssna när man glider runt i en snygg bil i GTA:VC

hoppas på svar.

läser du in musiken med MS Dashboard hamnar den under E:\TDATA eller E:\UDATA i WMA-format. Dessa blir då tillgängliga att spela i spel som stödjer sådant, t.ex. PGR2 ..

Comment

hm.. får ta och kika in där när x-lådan är oupptagen.

Comment

¤Reason¤ såg att du hade skrivit ett inlägg angående där din kompis fick gratis frakt på Lysdioder...dom skulle också va ganska billiga sa du...Finns det något sätt så jag kan få reda på var nånstans? MSN?

Comment

Original inlägg av Varsa
          ¤Reason¤ såg att du hade skrivit ett inlägg angående där din kompis fick gratis frakt på Lysdioder...dom skulle också va ganska billiga sa du...Finns det något sätt så jag kan få reda på var nånstans? MSN?
          du kan ju antingen msn:a eller maila mig på: dennis__83@*******.com
          hetbrev på engenska ska det stå under stjärnorna. haha.. dåligt

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :)
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X