Om detta är ditt första besök, se till och kika på vår
FAQ genom att klicka på
länken ovanför. För att kunna skriva inlägg måste du registrera
dig, klicka på länken för att fortsätta. För att börja läsa diskussioner välj det forum du är intresserad av i listan.
Halo NMP är en mod av Halo med omgjorda och nya banor och vapen. NMP står för New Map Project. Nu har NMP v.1.1 kommit utt, och då så kan man ha den i samma mapp som vanliga Halo och sen välja vilket man vill köra med. Eller så kan man ju ha det som ett eget spel.
Jag hittade en sajt som man kunnde ladda ner haloNmp men jag har bara ett problem kvar och det är att patcha/patha upp och lägga in filerna på halo så att det fungerar.Här är sidan som jag laddade ner HaloNmp v1.1: http://files.halomods.com/viewtopic.php?t=10117
Så någon kanske skulle kunna vara snäll att göra en guid så att alla kan lägga in det på sin xbox.
Här är mitt egna onlinespel: gsrpg.tk
Och här är mitt egna forum: gsrpg.tk
Ja där ser ni det är fler än jag som skulle vilja ha en guid så att man kan instalera HaloNMP så det skulle vara väldigt snällt av er som har fått detta att fungera att göra en guid.
Men man måste ändra i menu.ini/EvoX.ini för att få det att fungera så jag håller på att försöka komma på hur man ska göra men om jag inte får det att fungera skulle det vara bra om någon gjorde en guid så att man kan få in något annat HaloNMP eller liknande.
Comment