Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Vissa spel funkar inte?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Vissa spel funkar inte?

En del spel som jag laddar hem funkar inte att spela på xboxen sen, en del går tillbaka till evolution-x dashboarden och en del fastnar vid den gröna evolution-x loggan, jag chippade min box och bytte bios för ca 2 år sen kan det påverka? Vad ska jag göra för att alla spel ska funka?

Byt till senaste bios 4983
    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Okej hur gör man det då?

Comment

Gör vad, Hittar bioset?
        Ge mig din email.

Flasha bioset?
        Vad har du för chip?
        "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

andek034@student.liu.se

jag har inget chip, den som gjorde det åt mig lödde fast enigmah-chipet, flashade om original-bios och sen tog han bort chipet igen, sen satte jag i en 120 GB hd och la in evolution-x

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X