Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Problem med bild

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Aja, du behöver som sagt en rgb-kabel i vilket fall som helst..

hmm det där håller jag inte ¨med om..... jag kör orginalkabeln, medans en polare kör rgb........
    vi har nästan lika bra bildkvalité......
    å tro inte att jag inte är kräsen med grafiken...... för det är jag......
    ja blir förbannad om ja har 95fps/100 i CS

så det beror nog lite på TV åxå....... om jusst din TV klarar att ta emot composite "på rätt sätt".......

ska även tillägga att detta va på min TV..... om vi åker till han å spelar på hans TV så får jag sämre bild...... (nej han får inte bättre, det är jag som får sämre)........

Du är kung Lucif3r, jag bugar mig inför dig!
    respekt

Jag har nu gått vidare i livet och hänger inte här längre.
    Min xbox kör web/bild/irc-server nu för tiden...
    http://945gl.no-ip.org
    #svenska7/900klubben @ eu.undernet.org bara kika in!

Comment

Original inlägg av Lucif3r
      hmm det där håller jag inte ¨med om..... jag kör orginalkabeln, medans en polare kör rgb........
      vi har nästan lika bra bildkvalité......
      å tro inte att jag inte är kräsen med grafiken...... för det är jag......
      ja blir förbannad om ja har 95fps/100 i CS

så det beror nog lite på TV åxå....... om jusst din TV klarar att ta emot composite "på rätt sätt".......

ska även tillägga att detta va på min TV..... om vi åker till han å spelar på hans TV så får jag sämre bild...... (nej han får inte bättre, det är jag som får sämre)........

Hmm...

Om du kollar upp lite skillnader på composit och rgb så förstår du nog att det är tekniskt omöjligt att få lika bra bild med composit som med rgb...

Jag har en rätt så dyr och fin tv och jag märkte väldigt stor skillnad på rgb och composit

Vet inte om det finns nått "rätt" sätt att ta emot composit på...

Men det finns en hel del tv aparater som däremot inte klarar av rgb och det kanske är det som gör så att du/ni inte får bättre bild med det

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
      Auto-Saved
      Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek:
      x
      Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
      x
      x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
      Working...
      X