haha tycker jag med Cerber0s :P
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Xbox media center HTTP server - :)
Collapse
X
-
För övrigt tycker inte jag att webbinterfacet är användbart... Men det är ju bra att det finns för uppenbarligen används det ju...
Sitter man vid datorn tar man ju med x-boxfjärren dit?.. Men sitter man vid datorn spelar man ju endå musik från datorn... Eftersom dom flesta har ett multimedia tangb så byter man ju låt med en knapptryckning på på tagnb istället för att hålla på med nått webbinterface...
- Citat
- Flag
Comment
-
xakt va jag menadeEftersom dom flesta har ett multimedia tangb så byter man ju låt med en knapptryckning på på tagnb istället för att hålla på med nått webbinterface...
om man har xbmc som dash... då fungerar väl inte ftp?
joda.... uppdatera till senaste XBMC så funkar det hur bra som helst.........respektDu är kung Lucif3r, jag bugar mig inför dig!
Jag har nu gått vidare i livet och hänger inte här längre.
Min xbox kör web/bild/irc-server nu för tiden...
http://945gl.no-ip.org
#svenska7/900klubben @ eu.undernet.org bara kika in!
- Citat
- Flag
Comment
-
Fast jag använder varken FlashFXP eller pc (funkar bra med macen än så länge :-) )
Fick massa permission denied när jag försökte ändra dir med ordinarie ftp-program i xbmc.(vilket jag inte fått innan i evox).
Men det löste sig med en annan ftp-klient.
Kanske dags att köra xbmc som dash nu...
verkar vara stabil och trevlig
- Citat
- Flag
Comment
-
Har kört XBMC som dash sen strax innan jul och för mig finns ingen anledning att köra nått annat. Eftersom jag mest kollar på film och spelar så varför ska man behöva ladda ett annat program innan man ska kolla på film, lyssna på musik eller kolla vädret eller Tv Guiden?
- Citat
- Flag
Comment
-
Från en "gammal" build...oops.
Var har den tagit vägen. Men framförallt hur får jag tillbaka den?
Öppna xboxmediacenter.xml. Där hittar du en default tag. Skriv in sharen du vill hamna i...förresten så hittar jag ingen tråd om hur man lägger in shortcuts till de mappar där filerna ligger (exvis vill jag hamna direkt i mappen movies som jag har mina filmer i när jag väljer "my Videos" i xbmc)
- Citat
- Flag
Comment

Comment