Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

? Nätverk/x-box

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• ? Nätverk/x-box

Jag har nyss köpt en X-Box med Xecuter2 & Avalanch. Problemet jag har är att på en gång jag kopplar in nätverkskabeln (ip-nr, och alla inställningar är rätt inställda)är jag snabb så kan jag koppla upp mig till x-boxen från PC, och då kan jag se alla filer på x-boxen, men inom en halv till en hel minut så hänger sig x-boxen. Men på en gång jag inte har nätverks kabeln i kopplad så hänger sig den inte. Kan nån hjälpa mig med att få allt att fungera????

Mvh Johan

Stäng av firewalls/internetdelning i din pc för att se om det är det som ställer till det.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Eller kolla upp om du har ett väldigt gammalt bios, hade samma porblem en gång i tiden med XBMP, så fort jag hade sladden ansluten så hängde det sig...

Comment

...jag hadde problem me mitt nätverk me xbox/pc men för mig så var det att nätverks kortet fick inge ström, så nu när jag installera en DvD brännare så peta ja i nätverks kortets strömsladd o så fungera allt igen
        PS2 med förmodat Messiah 2 chip.

jag vet inte varför, men av någon anledning så spelar jag knappt brända spel...

Metal Gear Solid är den bästa spel serien till PS2.
        inte att glömma FF serien ^^
        Övrigt:
        Xtag: fetalist

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X