Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fight Night: storlek på ISO

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Fight Night: storlek på ISO

Har fått hem filen "XBOX.Fight.Night.2004.DVDRiP.MULTI3.PAL.[by.el-mut].[Ps2LiMiT.NeT].iso" på 665MB, undrar om nån kan verifiera om denna fil är komplett eller inte, stämmer storleken på den? Har nämligen problem när jag ska packa upp den...

Den borde vara på lite över 1gig, jag har "xbox - Fight Night 2004 WORKING.iso" och den är på 1.05gig.

Comment

Kolla in www.NForce.nl .. sedan bara att räkna ut ungefär hur stor den skall vara (exempelvis skall PAL Multi3 DVD-Ripen från Unit vara på 21x20MB ~ 420MB packat..)
      Last edited by whopper; 2004-07-11, 21:10.

Comment

... ska the sims 1 till xbox bara vara på ca 700 mb???
        det fungerar ,men jag blev lite förvånad när det fick plats på en vanlig cd-rw skiva, onödigt litet spel av M-soft :P (att lägga på en DVD)
        PS2 med förmodat Messiah 2 chip.

jag vet inte varför, men av någon anledning så spelar jag knappt brända spel...

Metal Gear Solid är den bästa spel serien till PS2.
        inte att glömma FF serien ^^
        Övrigt:
        Xtag: fetalist

Comment

Original inlägg av whopper
          Kolla in www.NForce.nl .. sedan bara att räkna ut ungefär hur stor den skall vara (exempelvis skall PAL Multi3 DVD-Ripen från Unit vara på 21x20MB ~ 420MB packat..)

Tack för länk-tipset!

Comment

Original inlägg av bust-a-gamer
            ... ska the sims 1 till xbox bara vara på ca 700 mb???
            det fungerar ,men jag blev lite förvånad när det fick plats på en vanlig cd-rw skiva, onödigt litet spel av M-soft :P (att lägga på en DVD)
            Det finns en hel del spel som är förvånansvärt små, allt från 300 MB och uppåt.

Comment

vad ska man göra på nforce.nl, bara kolla storlekar eller? kan man inte ladda ner typ torrenter där???
              PS2 med förmodat Messiah 2 chip.

jag vet inte varför, men av någon anledning så spelar jag knappt brända spel...

Metal Gear Solid är den bästa spel serien till PS2.
              inte att glömma FF serien ^^
              Övrigt:
              Xtag: fetalist

Comment

nforce har inga torrents, den används för att du skall veta vad du skall leta efter, samt kvalitet/storlek mm på det du laddar.

Comment

figth problem med night

Kan någon var snäll och tala om hur man fixar fixet på fight night 2004.
                  typ hur man instalerar det? vore j..vligt tacksam för denna hjälp.
                  zigge.
                  Last edited by zigge-66; 2004-09-23, 17:45.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                  Auto-Saved
                  Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek:
                  x
                  Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                  x
                  x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                  Working...
                  X