Jag använder Evo-x som dasch å CuteFTP dessutom ISO programet som är med i Superdisc (vid överföring av spel). Har vissa problem lyckas etablera bra kontakt mellan programen och xbox. Dock händer det med Cute att den tappar förbindelsen efter 5 min ca även om man har filer som överförs. iblan fortsätter filerna att skickas å ibland blir de fel dessutom tappar den överföringshastighet fort.
Iso programmet startar alltid bra men rasar plötsligt i överföringshastighet. Har dessutom märkt i båda fallen att programen hakar upp sig mellan filerna ibland kan gå super på ena filen å sen stanar den startar man om Cute så börjar den ladda på nästa o.s.v.
Jag har sökt på forumet men ej lyckat hitta något hundraprocentigt svar. snälla hjälp!
Iso programmet startar alltid bra men rasar plötsligt i överföringshastighet. Har dessutom märkt i båda fallen att programen hakar upp sig mellan filerna ibland kan gå super på ena filen å sen stanar den startar man om Cute så börjar den ladda på nästa o.s.v.
Jag har sökt på forumet men ej lyckat hitta något hundraprocentigt svar. snälla hjälp!

Comment