Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Dash?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

nu kör jag med unleashx, bara att fixa till menyerna så funkar det utmärkt

Comment

Original inlägg av granqvist
      Så du påstår att XBMC inte kan spela musik? Det är en skam att inte ta med XBMC i omröstningen.

XBMC har ju allt man kan tänkas behöva, det finns ju ingen annan dashboard som har dom möjligtheterna som XBMC har i dagens läge utan att installera tilläggsprogram, mig veterligen. Dessutom ligger XBMC under ständing utveckling med en nya versioner varje natt, om man så vill.

Sedan så stödjer ju XBMC High Definintion upplösningar såsom 480p, 720p och 1080i. Vad jag vet så så är det inga andra dashboards som har något direkt utvecklat stöd för det.

Mvh
      Granqvist
      jag räknbar inte XMC som en dash, den är en application för mig, typ som windows media player
      PS2 med förmodat Messiah 2 chip.

jag vet inte varför, men av någon anledning så spelar jag knappt brända spel...

Metal Gear Solid är den bästa spel serien till PS2.
      inte att glömma FF serien ^^
      Övrigt:
      Xtag: fetalist

Comment

tycker samma.

Comment

AvaLaunch finns ju så mycke saker till den så den vinner, helklart

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X