http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll...122008245&rd=1 kolla in priset, notera att start priset var 80$
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Doom 3
Collapse
X
-
Skulle vilja kalla det en fejk... notera först att start- och slut-tiden är exakt den samma, på sekunden:
Start time: Jul-31-04 10:28:34 PDT
Ended: Aug-01-04 10:28:34 PDT
Ser man sen på biddingen så är det ju samma personer som bjudit över sig själva..
- Citat
- Flag
Comment
-
nä ja håller med....... fattar inte va detta har me xbox att göra.......respektDu är kung Lucif3r, jag bugar mig inför dig!
Jag har nu gått vidare i livet och hänger inte här längre.
Min xbox kör web/bild/irc-server nu för tiden...
http://945gl.no-ip.org
#svenska7/900klubben @ eu.undernet.org bara kika in!
- Citat
- Flag
Comment
-
Är den inte bättre än Riddick rent grafiskt...?
Någon ultranörd på en spelsida hade klankat ned på lite smådetaljer ang. Doom3:
*Varför är en marinsoldat på 2300-(or whatever)talet endast utrustad med en ficklampa och inte ett högteknologiskt gevär med ljus eller infra-brillor?
*Varför har människorna sådana problem när det finns små spindelrobotar som bokstavligt talat gör köttfärs av demonerna?
*Varför blir inte spelkaraktären en zombie när ALLA andra blir det?
Rent triviala detaljer men kanske intressant för vissa..."Dis is maj wajf..."
Borat of Kazakstan
- Citat
- Flag
Comment
-
Ja tycker Att Doom är lite bättre men ingen större skillnad och han där som skrev dom där detaljerna kan ju göra ett bättre spel skälv och se hur bra d blir....Original inlägg av kudosÄr den inte bättre än Riddick rent grafiskt...?
Någon ultranörd på en spelsida hade klankat ned på lite smådetaljer ang. Doom3:
*Varför är en marinsoldat på 2300-(or whatever)talet endast utrustad med en ficklampa och inte ett högteknologiskt gevär med ljus eller infra-brillor?
*Varför har människorna sådana problem när det finns små spindelrobotar som bokstavligt talat gör köttfärs av demonerna?
*Varför blir inte spelkaraktären en zombie när ALLA andra blir det?
Rent triviala detaljer men kanske intressant för vissa.../Jimmy
- Citat
- Flag
Comment

Comment