Original inlägg av Shad0wHeart
Viktigt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Problem med Riddick
Collapse
X
-
hmm rätta mig om ja har fel men det är väl olagligt att piratpirat kopiera spel...
och det är väl förbjudet att länka till piratsidor åxå..........respektDu är kung Lucif3r, jag bugar mig inför dig!
Jag har nu gått vidare i livet och hänger inte här längre.
Min xbox kör web/bild/irc-server nu för tiden...
http://945gl.no-ip.org
#svenska7/900klubben @ eu.undernet.org bara kika in!
- Citat
- Flag
Comment
-
Jag tror inte det är olagligt att ladda hem spel och spela dem men det är däremot olagligt att distributera, dela ut via dc etc. ett spel som är copyrightskyddat... så det är bara att tanka på och spela! Men som sagt, dela inte ut dem till andra! Samma med filmer..."Dis is maj wajf..."
Borat of Kazakstan
- Citat
- Flag
Comment
-
Vissa har pengar som man jobbat ihop & vissa jobbar väl inte eller tjänar så jäkla dåligt så dom måste stjäla!Laddade du hem din xbox med eller?Original inlägg av VazzerDu nijo varför laddar du inte ner ett bittorent program och sen gå in på www.suprnova.org och laddar ner spelet där, det funkar perfekt, eller gillar du och spendera typ 600 spänn när man kan få det gratis???
- Citat
- Flag
Comment
-
Jag tror inte det är olagligt att ladda hem spel och spela dem
klart som fan det är olagligt att ladda hem spel!!!!
Man får BARA ladda ner spel om man har orginalet!!respektDu är kung Lucif3r, jag bugar mig inför dig!
- Citat
- Flag
Comment
-
Okej, du har kanske rätt... Blev du sur?Original inlägg av Lucif3rklart som fan det är olagligt att ladda hem spel!!!!
Man får BARA ladda ner spel om man har orginalet!!
Men filmer är fan inte olagligt att tanka..."Dis is maj wajf..."
Borat of Kazakstan
- Citat
- Flag
Comment
-
sur? nänänä inte jag inte
.......
å nej filmer e inte helöler lagliga att tanka...... bara om man har orginalen.......respektDu är kung Lucif3r, jag bugar mig inför dig!
- Citat
- Flag
Comment
-
Hehe... blev du purken Nijo? Men seriöst? Varför köpa dyrt när man kan tanka gratis? Lägg dina pengar på något vettigare och mer lönande. Typ en sexig brud med fet byst som kan få dig att slappna av...Original inlägg av NijoVissa har pengar som man jobbat ihop & vissa jobbar väl inte eller tjänar så jäkla dåligt så dom måste stjäla!Laddade du hem din xbox med eller?
"Dis is maj wajf..."
Borat of Kazakstan
- Citat
- Flag
Comment
-
DoA3 måste fan vara det plastigaste spelet i världen. Det enda som e skönt e de mjuka animationerna. Resten suger gnup.Original inlägg av kudosKnappast snyggare än DOA3 eller SC2 men skitbra är det iallafall! Sköna knytnävsfighter...
- Citat
- Flag
Comment
-
Lucif3r: Det är väl ändå så att man får ladda ner filmer, men som Nijo sa så får man inte distributera dessa.
Jag har för mig att det är lika regel på spel och program också.
Det är ju lagligt att tanka saker från P2P och internet, men inte lagligt att göra de motsatta.
En lagförändrning är på gång för dessa saker och kommer eventuellt att träda ikraft 1 januari 2005, om det går igenom.Ta en titt på Guider eller sök före ni ställer frågan. Tack.
* 1 Xbox360 V0078FK
* 2 Xbox V1.3 / V1.4
* Playstation 2, Playstation 1, Gamecube, Super Nintendo, Nintendo
- Citat
- Flag
Comment
-

Comment