Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Avalaunch syns inte i Apps

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Avalaunch syns inte i Apps

La in Avalaunch 0.49.1 på en polares box via CuteFTP men det syns inte i listan när jag går in på Apps.. (EvoX från SD)
    Det går att starta om man går in via boxplorer o startar XBE-filen den vägen men det är ju bara bökigt
    Temp ban 4 dagar 2006-01-05
    kringgått *** filtret

Var någonstans lade du Avalaunch då ? E:\APPS ?

EvoX hittar program automatiskt om du lägger dem under E:\APPS eller F:\APPS (dvs om du har en Superdisc installation). Allt annat måste du lägga till i C:\EVOX.INI ...

Comment

Jo jag la det i F:\apps och jag har en superdisc install.. skitskumt..
      kringgått *** filtret

Comment

Vad heter xbe-filen då...
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

den heter default.xbe som alla andra mappar tror jag..

eller ska program heta annat? typ avalaunch.xbe?
          kringgått *** filtret

Comment

Om den INTE heter default.xbe så är det inte så konstigt om du inte får upp den...
            Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X