Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

NYTT OS! (operativsystem)

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• NYTT OS! (operativsystem)

jag letar efter ett nytt os till min xbox... en polare har ett jävlitt schysst som vi inte vet va d heter... d ser iaf ut ungefär som det vanliga os:et som kommer med en ochippad box, men d e blått... nån som har nån aning om vad d kan va för os?? å e d nån som kanske vet nåt bra ställe på nätet där man kan ladda ner xbox os?

tHc LITE kanske...

Dashboards
    Xbox v1.4, Aladdin Advanced, X2 4981 Bios, 160 GB HD
    HDD-LED, Clear Jewel + rund CCD, 80 mm LED-Fan, USB Port

Xbox länkar...Allmän Info...Bilder - Mods...

Comment

Original inlägg av spettma
      jag letar efter ett nytt os till min xbox... en polare har ett jävlitt schysst som vi inte vet va d heter... d ser iaf ut ungefär som det vanliga os:et som kommer med en ochippad box, men d e blått... nån som har nån aning om vad d kan va för os?? å e d nån som kanske vet nåt bra ställe på nätet där man kan ladda ner xbox os?
      Inget nytt OS utan det är ORG OS som e patchat, finns till färgerna blått, rött, gult, orange, men har du patchat det kan du inte spela LIVE
      "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

vart faaaaan får man tag i THC och THC lite jag har googlat och tittat på #Xbins men hittar inget!!!!
        PERMBAN: Kringgått ***-filtret

Comment

du kan inte ha gjort nån google för där hitta jag det direkt.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X