Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Os?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Os?

Kommer OS i Aten komma ut på xbox??
    Banned: Spammat länk med referral/affiliate kod

gör det säkert men man irriterar sig bara alltid på att alla sådana spel handlar om att slita ut kontrollen så snabbt som möjligt
    Detta är min signatur

Comment

Original inlägg av mjao
      gör det säkert men man irriterar sig bara alltid på att alla sådana spel handlar om att slita ut kontrollen så snabbt som möjligt

sant sant... sånna spel gör dom bara för att det ska gynna dom som säljer handkontroller.... menar min farsa lirar på min box lite då å då... men d e då skjut skepl samt splintercell. det ja vill komma fram till är att spelar ingen roll vad han spelar... han förstör dosorna för mig ändå....

Ur fattigdom kommer vishet

Comment

Original inlägg av The_B_Man
        sant sant... sånna spel gör dom bara för att det ska gynna dom som säljer handkontroller.... menar min farsa lirar på min box lite då å då... men d e då skjut skepl samt splintercell. det ja vill komma fram till är att spelar ingen roll vad han spelar... han förstör dosorna för mig ändå....
        livet är hårt

en ide är att få honom att köpa och spela på en egen kontroll
        Detta är min signatur

Comment

Original inlägg av mjao
          livet är hårt

en ide är att få honom att köpa och spela på en egen kontroll
          tro mig..ja har försökt.......han säger bara varför då? då kan ju du köpa ny dator (hans e nämligen mkt bättre än min så) sitter å lider när han ska spela... tycker synd om kontrollen... men men..livet handlar ju om kompromisser.. men han ska f*n inte döda min kontroll
          han kan köpa egen kontroll... då säger jag inget :

Comment

Original inlägg av The_B_Man
            tro mig..ja har försökt.......han säger bara varför då? då kan ju du köpa ny dator (hans e nämligen mkt bättre än min så) sitter å lider när han ska spela... tycker synd om kontrollen... men men..livet handlar ju om kompromisser.. men han ska f*n inte döda min kontroll
            han kan köpa egen kontroll... då säger jag inget :
            jo jag tror det är skönare så att du slipper ha en extra på lager hela tiden som säkerhet om en skulle gå sönder
            Detta är min signatur

Comment

Original inlägg av mjao
              jo jag tror det är skönare så att du slipper ha en extra på lager hela tiden som säkerhet om en skulle gå sönder

Comment

Original inlägg av Persler
                Kommer OS i Aten komma ut på xbox??
                Det hoppas jag verkligen för det är ett grymt kul spel att sitta ett par stycken och tävla mot varandra ( med en massa öl ).

Plus att man för en grym träningsverk dagen efter

Comment

Original inlägg av P.Bateman
                  Det hoppas jag verkligen för det är ett grymt kul spel att sitta ett par stycken och tävla mot varandra ( med en massa öl ).

Plus att man för en grym träningsverk dagen efter
                  ........och kontrollerna pajar
                  Detta är min signatur

Comment

Original inlägg av mjao
                    ........och kontrollerna pajar
                    Kostar att ligga på topp

Comment

Hehe men ingen som vet om det verkligen kommer?? Eftersom OS är i full gång o det är släppt på PS2 så verkar det som om det inte kommer på xbox? Det är ju dessutom sony som släppt spelet
                      Banned: Spammat länk med referral/affiliate kod

Comment

The official video game of this year's Olympic Games in Athens will be exclusive to the PlayStation 2.
                        skrivet på Gamespot

sorry inget os på boxen
                        Detta är min signatur

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                        Auto-Saved
                        Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
                        x
                        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                        x
                        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                        Working...
                        X