Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Från Nedladdning av spel till överföring på X-box

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Från Nedladdning av spel till överföring på X-box

Hej!

Jag är väldigt ny på det här och ska köpa en X-box med alladin chip och 200gb HD, Hur gör jag för att föra över spelen till X-boxen?..jag är inte intresserad av att bränna spelen utan vill ha dom liggande på HD,en. Jag har försökt att hitta en liknande tråd men kunde inte göra det. Jag hoppas ni kan hjälpa mig!

affären erbjuder spel till rimlig månadskostnad.. nedladdningshastigheten är beroende av hur långt du har dit.

Lille vän... sök!

Comment

ladda ner flashFXP och winrar. eller Qwix.

//macke
      HALO 2 HALO 2 HALO 2 HALO 2 HALO 2 HALO 2 HALO 2 HALO 2 HALO 2 HALO 2

Comment

Tack för ditt nedvärderande "lille vän" uttal! jag har sökt men inte hittat nåt..är inte speciellt haj på datorer..

Dom svar jag fått nu säger mig inte så mycket..Behöver jag dom programen för att föra över spelen och filmerna?..Oftast brukar datan vilja ha någon sorts drivrutins aktigt när den är ihopkopplad med nåt annat..eller behövs det inte?

Comment

Original inlägg av JockeW
          Tack för ditt nedvärderande "lille vän" uttal! jag har sökt men inte hittat nåt..är inte speciellt haj på datorer..

Dom svar jag fått nu säger mig inte så mycket..Behöver jag dom programen för att föra över spelen och filmerna?..Oftast brukar datan vilja ha någon sorts drivrutins aktigt när den är ihopkopplad med nåt annat..eller behövs det inte?
          du har uppenbarligen inte sökt i detta forum eftersom det finns guider och alla möjliga svar på liknande frågor...... så sök igen och denna gången sök med ord som har med saken att göra och inte på skruvmejsel eller ananas
          Detta är min signatur

Comment

Det finns hela TRE klistrade trådar i xbox guider. Jag lovar att det räcker att läsa en av dom, och det borde framgå ganska tydligt vilken...
            Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

ja kan bekräfta att dom klisrade guiderna i guide sektionen är jätte bra...... använde själv dom när ja va nybörjare på xbox
              Du är kung Lucif3r, jag bugar mig inför dig!
              respekt

Jag har nu gått vidare i livet och hänger inte här längre.
              Min xbox kör web/bild/irc-server nu för tiden...
              http://945gl.no-ip.org
              #svenska7/900klubben @ eu.undernet.org bara kika in!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X