Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ta bort genväg från spelmenyn i evox.

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Ta bort genväg från spelmenyn i evox.

Tjena.

Skulle testa Halo NMP i går så jag lade in det på boxen. den ISO filen jag har är det både Halo mp (pal aus/ger, ntsc och nmp 1.0, och 1.1 på)

Jag måste starta varje enskillt mp läge från xbmc för länken som blev under "spel" i evox menyn funkar ju såklart inte. Hur tar jag bort den länken?
    Det måste väl finnas något lätt sätt att göra det?

Och kan man tex göra en genväg från Halo NMP direkt till "spel" menyn i Evox?

victor

Skulle tro att du har auto-add-item igång i evox.ini . Så länge den finns med så kan du inte göra nåt åt "genvägen".

Comment

lägg till i evox.ini:

Section "Root"
      {

Item "Halo","F:\Games\Halo NMP\default.xbe"

har du den på E skriver du det
      "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

vad är halo NMP?? måste bara veta. Hoppas ni ursäktar min fråga.

//macke
        HALO 2 HALO 2 HALO 2 HALO 2 HALO 2 HALO 2 HALO 2 HALO 2 HALO 2 HALO 2

Comment

Vadå så det går alltså inte att radera genvägarna till spelen i "spel" i evox menyn, man måste alltså ta bort hela mappen/spelet för att få bort den?
          Jobbigt i så fall.

Hur ändrar man i en ini fil då? (noob fråga)

mackeswissman.

Halo NMP är en mod från Halo till pc tror jag? rätta mig om jag har fel.
          det är iaf ett nytt multiplayer läge med lite nya vapen, modifierade banor, fordon mm. det e rätt kul.. men originalet e mycket bättre enlig mig.. Kul att testa dock.

Comment

tack för svret. du ändrar i ini filer genom att ta öppna med anteckningar. du måste först föra över den till datorn. sen skickar du illbaks den . och voila.

//macke
            HALO 2 HALO 2 HALO 2 HALO 2 HALO 2 HALO 2 HALO 2 HALO 2 HALO 2 HALO 2

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek:
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X