Här kommer några frågor från en riktig novis.
Jag har köpt en Xbox till min son och fått en kompis att sätta i ett xenium chip
Nu är han bortrest så jag har lite problem.
Jag har ej bytt hårddisk än men varit och köpt en 120G 7200 samsung.
Nu till mina problem,först är det svart vit bild men jag har beställt en RGB kabel så jag hoppas att det löser det problemet.(den har färg på vår nya TV men den vill jag titta på)
Sen får jag inte den att läsa skivor (har en samsung dvd)när jag sätter i en skiva startar den ej.(har prövat ett bränt spel samt en film i svcd format)
Lägerna under misc i settings står på Auto launch games,dvd och audio.
När jag startat upp den står det nere i hörnen RD:name EvoX och EvolutionX V+3921 är den sista vilken bios jag har?.
Den lyser ochså rött runt startknappen.
Har 3st spel på orginal hårddisken och dom går problemfritt att spela.
Är det nått mer ni behöver veta så skriv det så ska jag försöka kolla upp det.
Jag har köpt en Xbox till min son och fått en kompis att sätta i ett xenium chip
Nu är han bortrest så jag har lite problem.
Jag har ej bytt hårddisk än men varit och köpt en 120G 7200 samsung.
Nu till mina problem,först är det svart vit bild men jag har beställt en RGB kabel så jag hoppas att det löser det problemet.(den har färg på vår nya TV men den vill jag titta på)
Sen får jag inte den att läsa skivor (har en samsung dvd)när jag sätter i en skiva startar den ej.(har prövat ett bränt spel samt en film i svcd format)
Lägerna under misc i settings står på Auto launch games,dvd och audio.
När jag startat upp den står det nere i hörnen RD:name EvoX och EvolutionX V+3921 är den sista vilken bios jag har?.
Den lyser ochså rött runt startknappen.
Har 3st spel på orginal hårddisken och dom går problemfritt att spela.
Är det nått mer ni behöver veta så skriv det så ska jag försöka kolla upp det.

ne men seriöst prova andra skivor samsungläsaren e petig. har en själv. prova verbatiem cd-rw funkar klockrent. och tdk cd-rw. vet inte hur du ska lösa tvproblemet men det ska nog funka med kabeln.

Comment