Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

2 st buggar i NHL2005!!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• 2 st buggar i NHL2005!!

Hej!
    Jag skaffade nhl2005 som var rippad av DAGGER. NU har jag upptäckt en del buggar med spelet.
    Ändring av språket!! Det byts tillbaka till engelska varje gång man startar om den.. Har även prövat att sparar inställningarna.. no luck there..
    Om man spelar med LHC i elitserien, så säger kommentatorerna LEKSAND!! Störande...

Tack för mig!!

Förmodligen en dålig rip. Då orginalet inte har dessa buggar.
    Ta en titt på Guider eller sök före ni ställer frågan. Tack.

* 1 Xbox360 V0078FK
    * 2 Xbox V1.3 / V1.4
    * Playstation 2, Playstation 1, Gamecube, Super Nintendo, Nintendo

Comment

Dagger släpper inga bra rips.I allafall så köpte jag NHL 2005 & kan bara säga att det är samma fel med att det byts tillbaka till engelska varje gång man startar om spelet.Spelar ingen roll hur mycket man sparar..

Comment

Dagger tycker jag har funkat ganska bra ändå!

Jag har inte de problem med mitt NHL 2005, men en polare har det problemet.
        Konstigt...!

* 1 Xbox360 V0078FK
        * 2 Xbox V1.3 / V1.4

Comment

Dagger releasen är jue ingen rip iaf.

Comment

Original inlägg av Eggan
            Dagger tycker jag har funkat ganska bra ändå!

Jag har inte de problem med mitt NHL 2005, men en polare har det problemet.
            Konstigt...!
            Tjena Eggan.Har du både dagger & ett köpt NHL 2005?Jag hade dagger men sedan köpte jag det för att det strulade med just att det blev på engelska hela tiden fast man valt svenska!Men det hjälpte ju inte...Blir din på svenska när du bootar om xboxen?Sedan pratar dom jämt på engelska i spelet tom i elitserien....Vilken version kör du med?Undrar om det kan vara att man haft dagger & sedan tagit bort den & saves men det ligger nånting kvar på E: som strular?

Comment

Ja jag har båda. Jag har inte en aning om vad det är som strular. Som jag har förstått så är det fel på alla NHL 2005 men inte på mitt. Varför vet jag inte, på min andra XBOX så byter den till engelska efter att jag bootat om.
              Ska kolla imorgon så att jag inte sitter här och ljuger bara.
              Men jag är rätt säker

* 1 Xbox360 V0078FK
              * 2 Xbox V1.3 / V1.4

Comment

Ja det vore schysst.
                Den som byter språk,är det dagger versionen?Om ja då måste det ju vara nån fil som glöms kvar på E när man raderar spelsparningarna....
                Last edited by Nijo; 2004-09-28, 00:16.

Comment

Har ju inte spelet hemma för tillfället, ska kolla när jag får hem det.
                  Det sägs att det är Dagger versionen som har det problemet.
                  Men den är inte heller nukad!

* 1 Xbox360 V0078FK
                  * 2 Xbox V1.3 / V1.4

Comment

Lustiga är att jag raderade bort dagger versionen & gick in i ms dashboard/memory & tog bort NHL 2005.
                    Installera in spelet med min köpta skiva men det e likadant....kanske finns något sett att rensa nogare??

Comment

Spelar man Linköping så säger dom Leksand på min med...
                      Man borde ju kunna deleta dom andra språken på nått sätt men hur?
                      Jag anv DVD2XBOX 0.59 för att kopiera in till min hdd.
                      Kan någon annan som har ett köpt NHL 2005 kommentera om deras funkar etc?
                      Last edited by Nijo; 2004-09-28, 13:08.

Comment

Vet att det finns en del temp mappar, men kommer aldrig ihåg vad dem heter.
                        Där spelet lagrar en massa saker, men tar inte bort då man raderar allt. Ink. Saves.

* 1 Xbox360 V0078FK
                        * 2 Xbox V1.3 / V1.4

Comment

Original inlägg av Eggan
                          Har ju inte spelet hemma för tillfället, ska kolla när jag får hem det.
                          Det sägs att det är Dagger versionen som har det problemet.
                          Men den är inte heller nukad!
                          Har du checkat med ditt original?

Comment

Ja det har jag. Och det verkar fungera perfekt för mig.

* 1 Xbox360 V0078FK
                            * 2 Xbox V1.3 / V1.4

Comment

Snacka om skumt.Men är så klart glad för din skull.
                              Kör du spelet på en ochippad el chippad xbox?
                              Bios,dash,chip etc?

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                              Auto-Saved
                              Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
                              x
                              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                              x
                              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                              Working...
                              X