Om detta är ditt första besök, se till och kika på vår
FAQ genom att klicka på
länken ovanför. För att kunna skriva inlägg måste du registrera
dig, klicka på länken för att fortsätta. För att börja läsa diskussioner välj det forum du är intresserad av i listan.
Har fastnat i skiten. Har klarat allt och tänkte gänga mig med borgmästarbruden men hittar inte nåt J#¤la halsband i oakvale! Nån som vet hur man ska göra?
först så dödar du alla gubbar som kommer fram så att skölden rut jack försvinner. sen slår du på jack tills han flyger upp i luften och skjuter saker på dej( det kommer fram gubbar också ). då ska du använda pilbågen.
Jack the Blade är inte så svår. Piska på honom när skölden försvunnit. Akta dig för ljusskenet som kommer fram om du rusar mot honom. Jag har "shockwave" spellen på min kille och försöker mota bort de som JtB skickar samtidigt som jag står bakom en pelar, lite snett, så hans magi träffar pelarna och inte mig sen är det bara att låsa på JtB med bågen och skjuta på, rullar runt och etc. Att slå honom är inte svårt det är bara att slå, rulla iväg bakom, slå igen etc, etc. Jag ger iof 700-800 i skada i melee och 300-500 med bågen. Skaffa multistrike i melee, riktigt grymt!
Har fastnat i skiten. Har klarat allt och tänkte gänga mig med borgmästarbruden men hittar inte nåt J#¤la halsband i oakvale! Nån som vet hur man ska göra?
/Laugen
Gräv mellan båtarna nere vid hamnen, den trasiga och den hela
Du måste ha fullt på Styrka, hälsa och kanske toughness (Inte säker där)
Original inlägg av mackeswissman
nope, har försökt ett antal ggr vet du hur man gifter sig och har sex??
Flörta tills deras hjärta blir stort och rött och dom får en grön aura runt sig så ger du dom en wedding ring. Du måste äga ett hus med.
Sen när ni är gifta så flörta med henne/honom på natten så kommer dom fråga ifall du ha sex med henne/honom.
Original inlägg av mackeswissman
när man har sett credits så möter man inte alls en snubbe till
Jag menade att slutbossen heter Jack of Blades. Inte spades.
Comment