Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Hjälp!!!

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Hjälp!!!

Hej!
    jag tog hem 2 nya spel mortal kombatdeception & Terminator 3 The Redemption
    och dom startar ej prova både på skiva och på hd samma sak
    i evox kommer loading ca 5-10 sec och sen tillbaks till evox

Ps alla mina andra spel som jag tog hem för ca 6 månader sedan funkar bra.
    det var ett tag sen jag spela =) och jag flasha in ny bios X2-4983
    samma sak

prova att switcha över till NTSC mode med Enigma Switchdisc!

Comment

Original inlägg av whopper
      prova att switcha över till NTSC mode med Enigma Switchdisc!
      Coolt 1000 tack det funkar nu =))

Comment

vad är enigma snälla säg är skit ledsen att det inte funkar !!! aa vad är enigma ?!?!

Comment

har du instalerat superdisc så har du det under apps
          "Alla vill leva länge... Men ingen vill bli gammal.."

Comment

Original inlägg av Stekspade
            vad är enigma snälla säg är skit ledsen att det inte funkar !!! aa vad är enigma ?!?!
            Enigma Switchdisc är ett litet program som enkelt kan ställa om din XBox från det europeiska TV-systemet PAL till det amerikanska NTSC-formatet. Och vice versa.

Om du har spel från USA så kan de ibland funka på en XBox som är satt i PAL-läge (det är den om du har köpt den i europa). Men ibland funkar t.ex. inte bilden (allt blir svart), eller spelet vägrar starta. Då kan det hjälpa att ställa om XBoxen till just NTSC med programmet Enigma Switchdisc.

Dock måste du ha en TV som kan visa NTSC-format (det kan de flesta TV-apparater sedan ett antal år tillbaka)!

Som nämnts ovan så får du med Enigma om du installerat den eminenta Superdiscen. Har du inte det rekommenderar jag dig att göra så! Hur du gör hittar du i detta forum..

Hur du sedan använder Enigma står på skärmen när du startar programmet. Inga konstigheter.

Lycka till

Comment

tack

funkar perfa !thx !

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X