Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Problem med Leisure suit Larry

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Det gäller och ha rätt fix till rätt release

Leisure_Suit_Larry_HDDFiX_iNTERNAL_XBOX-WoD
    Denna HDDFix funkar utmärkt till releasen under.

Leisure_Suit_Larry_INTERNAL_USA_DVD_XBOX-LiGHTFORCE

Comment

Ja, det vet jag redan... som jag har skrivit tidigare är jag ute efter en fix till PAL versonen, är det nån som vet var man kan hitta den, om den nu ens finns?

Comment

jag har Leisure_Suit_Larry_INTERNAL_USA_DVD_XBOX-LiGHTFORCE och Leisure_Suit_Larry_HDDFiX_iNTERNAL_XBOX-WoD
        jag packade upp filen som vanligt med rar och skickade till boxen med qwix men det funkade inte att spela,då använde jag inte hddfixen hur gör man

Comment

du ska packa upp hdd fixen och skriva över default.xbe med den som du får när du packar upp

Comment

var står det vilken version av larry man har? har kopierat det från org disken till hdd, när jag kör det blir skärmen bara svart och längst ner med liten text står det "this game must be run from its original disc" eller nåt sånt. lösningen är alltså fixen?

Comment

Ja, men det verkar ju inte finnas nån fix till PAL versonen (alltså den europeiska) bara till NTSC (usa)

Comment

finns det någon här som har båda dessa releasarna?:

Leisure_Suit_Larry_HDDFiX_iNTERNAL_XBOX-WoD

Leisure_Suit_Larry_INTERNAL_USA_DVD_XBOX-LiGHTFORCE

kan inte hitta någon av dom >_<
                Google is your friend!

Om du tycker något jag skriver inte stämmer, skriv det! var inte rädd för att bevisa att jag har fel, jag bits inte, jag lovar! (Bara lite ibland...)

Skriver jag "OSS" eller "VI" betyder det oftast: PSXCare

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                Auto-Saved
                Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
                x
                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                x
                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                Working...
                X