Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Qwix problem

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Qwix problem

När jag försöker kopiera över alla filer från en xbox dvd till min pc med hjälp av qwix 1.01, så gårdet bara att ladda över fil för fil.Det går inte att markera hela d-mappen och föra över den.Jag skulle vilja markera alla filer i d- mappen, som man kan i flashfxp och sen ladda över dom.Men jag vet inte hur man gör.Ctrl -a funkar inte.Har någon något bra tips?Tack på förhand.

lägg det först på xbox hd å ftp sen till datorn så ska det nog funnka
    "Alla vill leva länge... Men ingen vill bli gammal.."

Comment

Jag har ett annat problem i Qwix.. eller snarare i Xbmdc.. Nämligen att den går över i viloläge efter ett tag när jag vill skicka över spelen... Den enda lösningen hittills har vatt att trycka på d-padden... men det e jävligt segt när man ska skicka 7-8Gb...
      My Milkshake Brings All The Girls To The Yard...

Comment

prova att gå in i settings å ändra screen saver kanske det löser dit problem
        "Alla vill leva länge... Men ingen vill bli gammal.."

Comment

Original inlägg av tarkan
          prova att gå in i settings å ändra screen saver kanske det löser dit problem
          mmm.. du menar gå in i settings i evolution dash?? men det har jag gjort.. Stängt av screensavern där.. problemet är att det verkar gälla just dashborden o inte mediaspelarn
          My Milkshake Brings All The Girls To The Yard...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X