Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

funkar inte å föra över filmer ? :(

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• funkar inte å föra över filmer ? :(

jag får det inte att funka när ja ska föra över filmer till min xbox genom datorn, har följt guiden här på psxcare. musik kan ja ladda över utan problem, men när ja ska börja ladda över en film så blir det error på en gång, jag använder flashfxp å har ställt in allt rätt skulle ja tro eftersom ja får kontakt med xboxen å kan skicka över musik, har inte testat om det funkar att skicka över spel, för ja har inge sådana på datorn. å sen undrar ja om ja kan få så att musiken kan spelas upp när man spelar spel ? :S går det ?

prova att ändra filnamnet på filmen.
    ta bort all tecken och använd bara a-z 0-9 och filnamnet får inte vara för långt heller.

Lycka till!

Comment

stäng av alla brand väggar du kan hitta
      "Alla vill leva länge... Men ingen vill bli gammal.."

Comment

men jag har inge brandväggar iallfall inte vad jag vet. å det där med långt filnamn så är det inte så långt heller, men kan testa sen tack iallafall

Comment

nu funkar det =) det var att jag var tvungen att kryssa av passive i ftp programet, så nu funkar det =)

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X