Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Problem med Xbox Saves Manager

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Problem med Xbox Saves Manager

Jo jag har en "sparfil" (.zip) som jag tankade från xbox-saves.com samtidigt som jag tog hem programmet.
    När jag startar XSM kan jag koppla upp till xboxen men den hittar inte några sparfiler! (vilket borde finnas).
    Jag har prövat att föra över den zippade, nedladdade, filen till boxen och programmet säger "Transfer complete" men xboxens ruta är fortfarande tom och givetvis går filen inte att ladda i rätt spel sedan.

Vad gör jag fel? Jag har ändrat "Region" till "Europe" både i inställningarna och på sparfilen. Jag har prövat att föra över bara undermappan och hela spelmappen till boxen - utan resultat!

dash?

vad kör du för dashboard? Jag fick problem när jag körde xbmc som dash.. då bytte jag tebax till evo-x o då såg ja alla mina saves igen

Comment

Jag kör med Avalaunch. Xbmc?

Comment

mm jag kör xbox media center som dash, förresten så kan man väl i avalanche ladda ner saves direkt från xboxen?

Comment

När jag startar boxen står det Evo-X uppe i vänstra hörnet, sen Avalaunch-bilden sedan kommer man in i menyn där det finns "XBMC" som är typ mediaspelaren.
          Så jag antar att jag har Xbmc. Hur byter jag till Evo-x?
          Avaaunch har, vad jag förstått inte möjlighet att ta emot sparfiler via FTP. Vet du vilket program som skulle göra det isåfall?

Comment

asså xbmc har ftp stöd, tror man får gå in i config filen o skriva in ett ip nummer eller att den ska få en från en dhcp

Comment

Det kan inte vara så att den mappar annorlunda? För i evo-x så mappar den partionerna som "C" och i xbmc mappar den som "C:". Tycker det låter ganska troligt.

Comment

Original inlägg av Aelrik
                När jag startar boxen står det Evo-X uppe i vänstra hörnet, sen Avalaunch-bilden sedan kommer man in i menyn där det finns "XBMC" som är typ mediaspelaren.
                Så jag antar att jag har Xbmc. Hur byter jag till Evo-x?
                Avaaunch har, vad jag förstått inte möjlighet att ta emot sparfiler via FTP. Vet du vilket program som skulle göra det isåfall?
                Unleash-X fixar att ta hem saves direkt till boxen. (Under förutsättning att boxen har kontakt med internet vill säga.)

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                Auto-Saved
                EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :)
                x
                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                x
                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                Working...
                X