Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Inga program eller spel fungerar =/

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Inga program eller spel fungerar =/

har installerat superdisc och ftp:at över lite grejer, men inga program eller spel fugngerar, varken de som följde med superdisc eller nått som jag laggt över...

Har en xbox 1.6 med ett xecuter 2.6 chipp och m8_16 bios.
    Kan det vara fel på bioset? har ju förstorat upp det med evtools så att det blev 512k istället för 256k, kan det ha nått med saken att göra?

Har nu även testat med Avalaunche som deafult dashboard och det blir ingen skillnad

Comment

har exagt samma fel med samma xbox v 1.6 o samma chip tror det är orginaldisken
      skulle åxå vara taksam för hjälp

Comment

Uppdatera bios till evo-x m8plus
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

psxcare rular fett

tackar så mycket jag tog detta EvoX_M8_v16_FC_67_Blue vet ej om det är + men det funkade

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X