Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

lägga över filmer på hd.

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• lägga över filmer på hd.

Jag försöker lägga över avi filmer till hd, jag har tillräckligt med hd utrymme. jag använder avalaunch file managment eller vad den heter. Men det funkar inte, får ett felmeddelande om att det inte går. Vissa filmer är det inga problem med att lägga över till hd men andra säger den nej till. undrar om någon har haft samma problem eller om det finns något annat program som funkar bättre? om man t ex kan använda XBMC:s file managment (och isåfall hur för jag fattar inte ett skit av vad man kan göra i den?)?
    Tackar i förhand

DVD2XBOX ligger i APPS på boxen
    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Original inlägg av pege63
      DVD2XBOX ligger i APPS på boxen

erm...har man spel i F:/Games och lägger in filmer(med DVD2XBOX), hammnar inte dom bland ens spel då?
      man vill väl ha spel/filmer var för sig.

Ur fattigdom kommer vishet

Comment

Anv Flashfxp och ftp:a filerna till xboxen.
        Jag gör så och har aldrig haft några problem..ännu ;-)

Comment

Du kan ju välja var du vill lägga dvd-kopiorna någonstans med dvd2xbox

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :)
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X