Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Xbox till Xbox med Avalunch

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Xbox till Xbox med Avalunch

hej jag lyckas inte få någon kontakt mellan Xboxarna.
    Båda är chippde och har superdisc 3.7.
    Har följt Gudien till den chippade Xboxen utan resultat.
    Har static ip ändrad till yes
    subnätmak 255.255.255.o
    ip 192.168.1.1
    Och ip 192.168.1.2
    Och korsad kabel
    Har inte ändrat några inställngar i Aalanch.

Tacksam för svar

samma fel för mig...tröttnade på detta och använder mig numera av xtoolbox(lr vad det nu hette...funkar likadant som ava..... flyter på skit bra för mig så jag klagar inte ...testa den du med.

Ur fattigdom kommer vishet

Comment

Statiska IP-adresser följer inte med från evo-x till avalaunch.

Ändra adressen även i Avalaunch.

Eller boota superdisc 3.7rc8 på båda boxarna, det finns två olika avalaunch med olika statiska ip att välja på där.
      Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

men hur ändrar man ip i ava då? kommer in i meny så ja kan ändra..men hu f*n sparar jag den ip ja skrev in då?? trycker på vit knapp när jag är på ip...sen kommer det upp ett t-bord så ja kan skriva ny..men den sparas ej..hur gör jag då??

Ur fattigdom kommer vishet

Comment

du trycker på Y så sparar den ip't

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X