Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Uppgradering av superdisk

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Uppgradering av superdisk

Jag har precis chipat min xbox med en Duox 2 cromwell chip.

Jag tror att han använde den äldsta version av evo-x när han installera,
    kan jag nu bara bränna den senaste superdisk, vilken den nu är, och köra den o installera det senaste av allt?

Eller måste jag göra något annat,,

det som är installerat hos mig är EvoX M8 IGR LBA 48 eller 43,

tack för alla svar samt synpunkter
    Xbox (2002) vet ej vilken version,
    Chipat med Duox 2 cromwell,
    Har Evox M8 IGR LBA48 (EvoX +3935)
    20 GB hårdisk

Det är bara att bränna och installera... dock är den senaste superdisc inte särskilt ny längre så beroende vad du vill göra med boxen så får du ta och uppdatera programmen var för sig...

..dock så finns ju andra konkurrerande installationsdiskar för Xbox..

Comment

oki men som alla vet så strävar människan alltid efter det bästa som dom flesta här,,

Så nu undrar jag vilket det bästa ör, och vart man kan få det...

sen så skulle det vara bra om ni kommer med "Why" brukar va roligt o höra era åsikter, iofs det e de man tar till sig här...
      Xbox (2002) vet ej vilken version,
      Chipat med Duox 2 cromwell,
      Har Evox M8 IGR LBA48 (EvoX +3935)
      20 GB hårdisk

Comment

hej kul att du vill lär, Att uppgradera evolution x och lägga in nyare vers.. av andra apps mm är enkelt med nätverk ladda ner flashfxp och en sida som det står om nya apps och ver.. är www.xbins.org ta en backupp på c och det är så mycket enklare om något skiter sig
        Xbox 1.5xenium os 2.01 Detta står här så jag
        160 gb samaung lättare kan få hjälp
        samsung dvd
        x2.4983.06 du har väl kollat

http://forum.psxcare.com/support/forumdisplay.php?f=62

sökfunktionen högst upp på sidan är bra

Comment

Bästa är att installera SD3.7rc8 sen bytar du ut alla gammla program mot nyare versioner svårare än så är det ju inte.
          Jag brukar göra så att SD bara har kvar Evoxdash installationen+msdash+dom mest nödvändigaste appsen, resten kan polare hämta det nyaste fr nätet
          "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X