Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

evox skins på cd-skiva?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

alla mina skins som funnits där hela tiden, har en fil i sin mapp som heter "thumbs.db" men den filen saknar jag i mina skins

måste man ha denna?

Comment

Thumbs.db är en film som Windows xp skapar i den mapp du har dina bilder i, oftast är den dold. Och nej den behöver du inte.
      Ta en titt på Guider eller sök före ni ställer frågan. Tack.

* 1 Xbox360 V0078FK
      * 2 Xbox V1.3 / V1.4
      * Playstation 2, Playstation 1, Gamecube, Super Nintendo, Nintendo

Comment

det knepiga är att jag la in 6 st skins, men det var bara 2 st som fungerade, resten stog det bara unknown på, varför detta nu då?

Comment

prova att lägga in skinnet och se om du kan se det i skinemyn och välja det och få det att funka..... annars får du prova nått annat skinn......

Comment

jo jag lägger ju alla mina skins i c:\skins men sen när jag går ur allt och väljer system verktyg > skins så ligger dom ju där, men det är bara någon som funkar av rätt många

en fråga till: om man har en skins, kan man öppna den i photoshop och skriva dit ett namn på bilden?

Comment

Original inlägg av robin_nerf
              xbmc???

hittar inget program i program listan som hete "xbmc"

jag har en evox (evolotionX), avalaunch - chippat xbox

från dvd till hd?
              kan man använda sig utav: cd till hd?
              Bara ladda hem XBMC FTP över till HD eller så kan du ta boxplorer i boxen åxå finns under apps bara att välja nu hur du vill göra.

Har du skinnsen på en CD-R/RW skiva kan du ju FTPa över dom till rätta katalogen ju
              "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

jag har löst det problemet med xbmc, jag visste bara inte att det var "xbox media center", men men, får la skita i att ha skins, får väl ha den här tråkiga orginalen, för det är ju 2 stycken skins som funkar utav 10

Comment

kankse har hittat en dålig sida.... kolla så att det finns 2 bilder och en txt fil i mappen.... sen ftpar du över hela mappen...... du får prova med olik,a sidor att tanka ifrån......

ja det borde ju gå att bara skriva ditt ett namn på bilden.... prova....

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                  Auto-Saved
                  Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
                  x
                  Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                  x
                  x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                  Working...
                  X