Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Bränningen, iso-filerna eller vad är problemet?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Bränningen, iso-filerna eller vad är problemet?

Har ett problem jag inte förstår mig på, Har brännt några spel på dvd-r skivor men får inte dem att fungera. Har musik och filmer på samma typ av skiva och det klarar xboxen läsa bra. Men inte spelen. Bränner iso-filer som "image" i Nero, kan inte se att jag gör något fel där. Och har kollat innehållet i iso-filerna med c-xboxtool... Vad kan felet vara? Gick även in i DVD2Xbox på boxen för att se om det gick att föra över till hdd, men det står "No disc" där. Någon som varit med om nåt liknande?

har hänt att den inte hittar för mig om jag bränner den via nero - iso osv...
    Testa öppna det med Demon Tools och kör nero - copy dvd, funkar alltid för mig iallfall

Comment

Ok. Kan du skriva en lite förklaring på det där Daemon Tools? Får inte riktigt ordning på det... En liten guide?

Comment

vilket program är bäst att bränna i alcohol eller nero ?
        Får no disc när jag kör rewritable skivor =( men skivan funkar efter ett par omstarter men det känns inte så bra för det känns som jag nöter på boxen

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
        Auto-Saved
        Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
        x
        Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
        x
        x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
        Working...
        X