Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

GTA San Andreas

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• GTA San Andreas

the sökte lite på xboxspel på de vanliga downloadstället... Jag såg att det var ganska många som hade GTA San Andreas till xbox ...(stog de i alla fall) Är det GTA eller är de ett fejknamn bara? Vore ju bra å veta de eftersom ja bara har 0.5 mbits Va tror ni?
    //Alla Vill Till Himmelen Men Ingen Vill Dö

ofta e de så att om man tittar närmare på mappen så e de en massa trailers och annat skräp......

Comment

De e en iso fil på 1.36 gig så i alla fall jag tycker det vore lite konstigt om den bara innehöll skräp... men men du har säkert rätt
      //Alla Vill Till Himmelen Men Ingen Vill Dö

Comment

hmm.... jag kan med 90% säkerhet säga att san andreas till xbox är mer än 1.36 gigg i alla fall......

Comment

Kan jag också min är 2,9
          Livet är farligt, ingen har ännu överlevt...

Comment

dagger versionen ligger på 2.85 gig.
            "pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07

SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
            Maxtor D-Max 200gig
            v. 1.6 crystal

Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...

Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!

Comment

Original inlägg av Blixten100
              dagger versionen ligger på 2.85 gig.
              Har dagger versionen men den funkar inte, spelet börjar ladda fast sen skickas jag bara tillbaka till dashen. vad kan det va för fel? har även laddat en fix och provat med sama resultat.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X