Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Oväntat filformat...?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Oväntat filformat...?

När jag försöker bränna Top Spin och Tiger Woods 2005, som jag laddat ner så kommer det upp okänt filformat när jag försöker bränna det i nero eller alcohol120, vad kan jag ha gjort fel?

När jag laddade ner spelen så hette inte filerna något med .rar utan tex dnl-ts.004, jag prövade att packa alla dessa filer med winrar, och sen bränna men det går inte, vart kan problemet ligga?

I stället för att packa filerna med Winrar.. så kan du ju prova att packa upp filerna med winrar.. det brukar gå bättre..

Comment

ännu ett uttömmande svar av dig!

Comment

ok.. det var inget illa ment.. jag tolkade det som du packat filerna till en stor fil.. men så var alltså inte fallet.. fick du ingen ISO-fil när du packade upp dem då?

Comment

men hur ska jag göra för att pcka upp filerna? nu gör jag så att jag markerar alla filer sen höger klicka på winrar, men det funkar inte.....

Comment

Så du hade packat dem

1. Starta winrar
            2. tryck CTRL-O för att öppna filer
            3. Välj "alla filer" som filformat.
            4. Bläddra dig fram till t.ex. 001-filen och markera den.
            5. Tryck på Öppna
            6. Voila.. här ligger ISO filen .. nu är det bara att packa upp och bränna..

lycka till.

"ännu ett uttömmande svar från mig"

Comment

tack denna gång verkar det funka!

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X