Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ställa in klockan...

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Ställa in klockan...

Nån som vet hur man kan ställa in klockan utan att gå in i original dashboarden???

Kan nämligen inte starta MS Dashboard från menyn i min box...EvoX startat bara om så fort jag trycker på Ms Dashboard...

Nån som vet om den går att ändra på något annat sätt?

stoppa i super disc 3.7 rc8...... instalera MS Dash och lås sen hd så kan du starta MS Dash.....

Comment

ok, vart kan man ladda ner superdisc?

Comment

irc..... kanalen var typ #super-disc eller nått s¨ånt har jag för mig......

Comment

Har laddat ner Superdisc Lite från DC o brännt på en CD-R skiva...
          Problemet är att boxen inte hittar skivan nu...

Något tips???

Comment

nästan ingen xbox läser cd-r...... prova att bränna på cd-rw elle en dvd......

Comment

kan du ju stänga av ditt modd-chip då kommer du ju till msdash ...om du har ett
              Läs XBMC Manual och FAQ

Comment

Ska testa en annan skiva då...

Kan inte stänga mitt chip...

Comment

Lägg i en vanlig köpt musik skiva det gjorde jag och det funkade för mig Då kommer du till orginal bios och till huvudmenyn. Testa funkade för mig men jag har smartxx.

Comment

Original inlägg av Roob
                    Lägg i en vanlig köpt musik skiva det gjorde jag och det funkade för mig Då kommer du till orginal bios och till huvudmenyn. Testa funkade för mig men jag har smartxx.
                    Testade det men det enda som hände var att EvoX konstant startades om om och om igen...ända tills jag tog ur cd'n igen...

Comment

Har upptäckt en grej med min box...den är moddad men det finns inget chip i den, enligt han som sålde den till mig va den chippad.
                      (Det ser ut som att det har suttit ett chip i den en gång i tiden men jag är inte säker)

Nån som kan berätta på hur detta kan påverka funktionerna i boxen? Kan det vara en anledning till att den har svårt att läsa svenska spel? (Amerikansk box)

Comment

Den är biosflashad. Det påverkar inte alls hur den läser spel osv. Det enda som inte fungerar är xbox live eftersom du inte kan köra boxen med originalbios.
                        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Går det att ha ett original bios plus EvoX?

Vad skulle jag käna på att köpa ett chip till boxen?
                          Last edited by Toffsen; 2005-03-24, 01:05.

Comment

Evoxdash med orginal bios funkar INTE.
                            Inget alls varför köpa chip när du har Flashat Orginalbioset, av vad man kan läsa här så kan man inte spela LIVE ändå fast man har ett orginal bios på chippet, förr gick det bra för jag kunde göra det under 3 mån ingick i ett spel.
                            Men nu går det nog inte längre, men jag kan ha fel som sagt
                            "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Så jag kan alltså inte ställa in klockan då?
                              I och med att jag inte kan starta origianl bioset...

Går det att uppdatera EvoX med superdisc?

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                              Auto-Saved
                              Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
                              x
                              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                              x
                              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                              Working...
                              X