Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Kod 13 på Msdash

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Kod 13 på Msdash

har precis formaterat boxen och installerat msdashboard o låst disken,
    Men jag får kod 13 när jag startar utan chip...

Xecutor 2.2 pro

Ps. har haft detta problem innan men då var det bara att installera om o låsa disken sen funkade det

Hade samma problem nyligen och då räckte det med att installera om MS Dash från *********** eller om det var SuperDisc, minns inte men det var nån av dom två det fungerade med o den andra fungerade det inte med.

Comment

Har provat 2 olika superdiscar men det går inte ändå. är *********** nått liknande...?

Comment

Yepps typ samma

Comment

Du vet inte var man hittar det ? har kollar på alla mina ställe..

du får gärna pasta en länk till min E-post funkyshit@telia.com

om du vet

Comment

Om du tagit backup på din orginal HD C:\ root så ska det gå att fixa om du startar upp i evoxdash FTP sedan över din backup
            "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X