Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Hur startar ni spelen?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Hur startar ni spelen?

Undrar bara hur ni startar spelen.
    Om ni först startar xboxen och sen lägger i en skiva, (om man har evo-x), så ser man ju menyerna där.

Då kan man ju antingen starta spelet genom att trycka på starta om eller stänga av eller trycka på MSdashboard.

hur gör ni?

stoppar i skivan och trycker på launch dvd i evox

Comment

launch dvd har jag inget som heter i min meny (och jag använder evo-x)

Comment

Lägg till i (Root) i evox.ini filen
        Item "DVD Spelaren",,ID_Launch_DVD
        "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Original inlägg av pege63
          Lägg till i (Root) i evox.ini filen
          Item "DVD Spelaren",,ID_Launch_DVD
          Hur hittar jag till "Root"
          Är det ågot sorts dokument som jag ska skriva in : "DVD Spelaren"

Räcker det bara med att skriva in : "DVD Spelaren"....du får gärna förklara dig lite bättre, är inte så haj på programering

Comment

I Rooten på din XBOX (C ligger en fil som heter EvoX.ini du kan redigera den filem med ett FTP program som tex TotalCommander öppna det så ser du vad jag menar.
            "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X