Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Problem Med GTA: San Andreas

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Problem Med GTA: San Andreas

jag har precis tankat det till datorn, men jag har inte fått massa små rar filer som jag brukar få.. utan en som ser ut att vara själva isofilen, men den går inte att lägga över till xboxen.. vet nån varför? jag har testat med Qwix..och C-XBox Tool 2

men båda programmen säger att det inte är nån iso..

när jag testar att öppna med WinRAR så säger programet
    "Arkivet är av okänt format eller skadat"..

jag vill INTE tanka detta spelet en gång till, måste ju gå att fixa på nått vänster känns det som, plz help me

packa upp med en virtual cd drive, sen gör du xiso av skiten.
    "pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07

SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
    Maxtor D-Max 200gig
    v. 1.6 crystal

Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...

Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!

Comment

lol, fake såklart.... spelet kommer i juni.
      Xbox v1.4, Aladdin Advanced, X2 4981 Bios, 160 GB HD
      HDD-LED, Clear Jewel + rund CCD, 80 mm LED-Fan, USB Port

Xbox länkar...Allmän Info...Bilder - Mods...

Comment

vad menas med en virtuel cd-drive...

jag ska iaf testa o se, det kan nog vara fake, JA! :P

Comment

Man gör en fejkad CD/DVD-ROM enhet med hjälp av tex brännar programmet ALCOHOL 120% funkar bra, men om det säger att det är skadat så är den corrupt ladda ner på nytt.
          "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Tittut
            "pappa är rätt jävla less på pengar nu så det måste vara billigt!!!" - Unicross 25/10-07

SmartXX 2.0 *Lödd Av Mig *
            Maxtor D-Max 200gig
            v. 1.6 crystal

Ps2 V7, med DUO2 chip, lödd av mig...

Bor du i Östersund och kliar dig i skallen över en lödpunkt, tveka inte att maila!

Comment

lol ett satans naiv försök att lira det på xbox nu aja mindre än en månad kvar hang in there
              Det är bättre att fråga och verka dum, än att inte fråga och förbli dum.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X