Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

avalunch funkar inte som det ska ...!! Hjälp

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• avalunch funkar inte som det ska ...!! Hjälp

Har köpt en beg. xbox till min grabb 8 år, därför är jag inte riktigt haj på detta....

Det sitter ett x-bit chip

Körde ett program som heter "Config magic" och sedan funkar nästan ingenting !!! Boxen hänger sig, spelen på HD vill inte starta, får inte kontakt i nätveket, står err efter ip numret, och den söker efter en massa hemsidor m.m.går jag snabbt i programet "unleach xbox lancher" och kör org menyn ( tror jag ) funkar allt utmärkt

Vad ska jag göra ?? Kan man återställa på något sätt ??

Vad gjorde du i config magic?

Vad är det för hemsidor den söker efter??
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

körde bara programet , vet inte vad det är ? snygg gjord intro , antar att man kunde ladda in olika skin , men gjorde inget utan hoppa bara ur.
      Den söker efter

xbox-scens.com
      xbins.org
      crussanders.no

den sökte även efter någon annan sida innan också, men då stode det något om "uppdatering är gjord...."

Comment

ladda ner Superdisc
        så installerar du om
        hela xboxen
        sen ska du funka fint igen
        PlayStation one
        PlayStation 2
        PlayStation 3 60gb
        Psp
        xbox
        xbox360 elite 120gb
        Wii
        Gamecube

Comment

försvinner allt på hdd då ??

Comment

Nej inte om man gör rätt
            "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X