Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Dead Or Alive Ultimate

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Dead Or Alive Ultimate

jag har dead or alive dvd1 dvd2 men hur ska ja göra så jag kan lägga in den i hdd:n.

Är det .iso filer använder du bara en korsad Tp kabel imellan xbox och dator, laddar hem programmet Qwix (www.team-avalaunch.com), installerar det och skicka över filerna! Enklare kan det inte bli!

Comment

nej altså jag e ingen noob på xbox jag vet hur man ftp, hur packar man upp filerna i dvd 1 dvd2 så dem går ihop och man kan skicka till hddn

Comment

Du menar att du vill lägga typ ihop 2st dvd skivor till en på hdn, är det de du menar?

Comment

när man loaddar ner den kommer den med 2 mappar dvd1 och dvd2 och i dem finns det rar filer och när man packar upp dem 2 kommer 2 iso filer, hur gör man för att de ska funka att köra från hdd:n

Comment

1) Antingen bränn ut dom på två dvd skivor.
            2) Extrahera bägge två med Qwix till HD:n

Hur stora är .iso filerna?

Comment

Sedan behöver du bara en av skivorna, båda behövs ej skickas över.
              Finns en nfo som allt står förklarat i "dead or alive 1DISC SOLUTION" bara att söka reda på.
              Namnet på nfo´n är dnl-doaf.nfo, finns också på en sida som bara visar nfo´s.
              Lycka till.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
              Auto-Saved
              Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;)
              x
              Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
              x
              x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
              Working...
              X