Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Dvd2xbox

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Dvd2xbox

Är det någon som vet om det går att använda DVD2XBOX till att lägga in DVD film i någon annan katalog än direkt under roten eller Games mappen? Det vore toppen om man kunde skapa en mapp som heter tex film och sedan använda DVD2XBOX för att ladda ner filmen i mappen man skapat!

Mvh. Stig

så vitt jag vet kan man inte spela upp hela DVD-filmer från hårddsiken i xbox....

Comment

Jodå det går! Man startar med VIDEOTS.ifo eller så gör man först om videon till en ISO fil och lägger över den på boxen. Sedan startar filmen med mediacenter, mediacenter läser iso filer!

Comment

coolt, visste jag faktist inte....

Comment

Du får göra lite ändringar i dvd2xbox.xml som ligger i mappen dvd2xbox.

Comment

Eller så lägger du över filmen med dvd2xbox och sedan använder en filhanterare till at flytta filmen dit du vill....

Comment

Jag testade den senaste dvd2xbox och det fungerade suveränt att ändra dir till vart man vill lägga filerna!

Tack för tipset! Mvh.

Comment

om man ska använda filhanterare, varför in bara kopiera allt direkt från skivan? tror inte dvd2xbox gör nått annat än att flytta filerna från dvden endå.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                Auto-Saved
                Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
                x
                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                x
                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                Working...
                X