Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Xbox Soundtrack

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Xbox Soundtrack

Hej.
    Jag har försökt göra ett eget soundtrack på xboxen (för att användas i Forza, pgr2 mf.) men problemet är att xboxen bara känner igen mina köpta skivor.
    Jag tänkte lägga in lite musik som jag inte har på skiva så jag brännde glatt en audio skiva och tryckte in den i xboxen.
    Resultatet var att skivan gick på högvarv innan xboxen konstaterade att jag skulle kontrollera så det var en spel/DVD/audio skiva jag stoppat i och kolla så den inte var smuttsig.

Är det någon som vet hur man gör för att göra ett xbox soundtrack på något annat sätt alternativt vad jag gör för fel : ).

Prova andra skivor, läs trådarna om vilka skivor som fungerar i vilka läsare
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
    Auto-Saved
    Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D
    x
    Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
    x
    x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
    Working...
    X