Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

hjälp med namn på spel

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• hjälp med namn på spel

Hej - blev idag tyvärr tvungen att formatera om min hd vilket ju givet gjorde
    att alla spel försvann - hade dåligt koll på namnen på spelen - men speciellt ett spel som spelade mkt men jag glömt namet på - är ett spel där man kör omkring men fyrhjuliga motorcyklar i skogen. på stranden, i snön m m - är det någon som vet vad detta spel heter ? ( är säkert 1 el 2 år gammalt )
    - skall försöka få tag i det igen ( alla spel jag hade i hd låg där efter att boxen chippats ) har för övrigt mängder med nya spel på skivor

Tacksam för svar
    / bikerunner
    [SIZE=3]bikerunner[/SIZE ]

Säkert något av ATV spelen.
    Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

hej Hansi - tackar för svar men för att kunna beställa just det spelet jag skall ut på nätet och leta efter måste jag nog ha namnet på spelet - inledningen börjar med att 3-4 styck fyrhjuliga motorcyklar kommer mot en i full fart - är det något som vet exakt vilket spel som menas så vore jag mkt tacksam !!

Comment

http://www.google.se/search?biw=1095...xbox+atv&meta=
        Läs forumets avdelning för Vanliga Frågor Och Svar, XBOX Guider eller prova forumets SÖKFUNKTION - Dina vänner här i forumet orkar kanske inte formulera ännu ett svar på en fråga som redan är avhandlad flera gånger tidigare. Titta hur många inlägg jag skrivit - försök hitta på en fråga jag inte svarat på redan...

Comment

Stort tack Hansi för hjälpen - Quad Power 2 är klart kul spel jag rekomenderar
          såg ju samtidigt att 3:an är på gång under året.

Trevlig midsommar !
          bikrunner

Comment

Ser riktigt roligt ut
            Det skall jag skaffa

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
            Auto-Saved
            Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool:
            x
            Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
            x
            x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
            Working...
            X