Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Jag söker efter en dvd-uppspelare som funkar med donglen/fjärrkontrollen...

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Jag söker efter en dvd-uppspelare som funkar med donglen/fjärrkontrollen...

Som titeln antyder, jag använder DVD-X2 idag (som är dongle free), men eftersom jag använder min fjärrkontroll till XBMC vill jag gärna kunna använda den när jag tittar på DVD-film på boxen också. Nån som har nåt tips på andra spelare som är bra? För det måste väl finnas fler spelare än DVD-X2?

MVH
    /Converge

man kan ju patcha xboxdash.xbe med regionfree patchen då funkar fjärren på allt
    "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Vart kan jag hitta denna patch?

Comment

Sök på google "Xbox xboxdash dvd region free patch v1.04" du tar och kopierar xboxdash.xbe i din xbox till PC mapp, patchar den, döper sen om den till regfridvd.xbe, FTP över till root i C:\ på boxen, ändra i din evox.ini DVDPlayer= "c:\regfridvd.xbe"
        Last edited by pege63; 2005-06-27, 13:31.
        "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

ah gött, tack så mycket för tipset, ska testa det i veckan.

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
          Auto-Saved
          Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :) EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :(
          x
          Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
          x
          x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
          Working...
          X