Viktigt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Lite frågor om evox?

Collapse
X
  •  
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Lite frågor om evox?

När man kommer in i evox så står det, beroende på vilken skin man har, lite olika fakta i kanterna, tex ip, temp, osv. Problemet är att på min tv så är dessa fakta "utanför kanten", man kan inte se all text i bild. Jag har prövat byta olika skins, samt att jag har pröva ändra alla möjlig aspects på tv:n, från 4:3 till 16:4 format, och diverse där emellan, men inget hjälper. Är det här något man kan ställa in på sin kryssbox?

Sen undrar jag också om man kan byta "startup" bild, alternativt loading bilden när man startar ett spel från xboxen hd?

Tackar för alla svar
    Xbox v.1.0 - X3 - X3CP - Thomson DVD - 200 GB - Kai - X-DSL

Du måste ställa in det i själva skinnet, ftpa till din xbox så kan du editera filerna där igenom.

Comment

annars byt till xbox media center....... 10 gånger bättre.....

Comment

Original inlägg av helino
        När man kommer in i evox så står det, beroende på vilken skin man har, lite olika fakta i kanterna, tex ip, temp, osv. Problemet är att på min tv så är dessa fakta "utanför kanten", man kan inte se all text i bild. Jag har prövat byta olika skins, samt att jag har pröva ändra alla möjlig aspects på tv:n, från 4:3 till 16:4 format, och diverse där emellan, men inget hjälper. Är det här något man kan ställa in på sin kryssbox?

Sen undrar jag också om man kan byta "startup" bild, alternativt loading bilden när man startar ett spel från xboxen hd?

Tackar för alla svar
        Du ska ändra mellan 4:3 el 16:4 i MSDASHEN inställningar
        "Det finns ingen värdighet i att vara överlägsen någon annan. Sann värdighet ligger i att vara överlägsen sitt tidigare jag."

Comment

Original inlägg av pege63
          Du ska ändra mellan 4:3 el 16:4 i MSDASHEN inställningar
          Ok, tack

Comment

Tyvärr funkade det inte att ändra inställningarna i dashen, är det nån mer som har samma problem eller?

Comment

japp jag har det, men jag bryr mig inte. : O
              "-Jag är inte rädd för att dö.. Jag vill bara inte!"

Comment

helino du försökte inte med det jag förslog då?

Comment

Previously entered content was automatically saved. Restore or Discard.
                Auto-Saved
                EEK! :eek: Embarrassment :o Wink ;) Cool :cool: Mad :mad: Frown :( Confused :confused: Big Grin :D Stick Out Tongue :p Roll Eyes (Sarcastic) :rolleyes: Smilie :)
                x
                Insert: Thumbnail Small Medium Large Fullsize Ta Bort  
                x
                x

Please enter the six letters or digits that appear in the image below.

Registration Image Refresh Image
                Working...
                X